Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Lublin Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia
Klient : Software House, który od 2010 roku wspiera głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, oferując im rozwiązania informatyczne dostosowane do
Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie! Apilo to prężnie rozwijająca się firma z 20-letnim doświadczeniem w nowych
Co oferujemy? Wynagrodzenie prowizyjne - atrakcyjne zarobki (średnio 10-20 tys. zł prowizji za klienta). Elastyczny czas pracy. Brak konieczności pracy z
Technologies-expected : UML BPMN technologies-optional : Enterprise Architect about-project : Poszukujemy Analityka Biznesowego, który wzmocni nasz 10-osobowy
Opis stanowiska Do naszego zespołu poszukujemy osoby wsparcia technicznego w zakresie budowy oraz instalacji maszyn przemysłowych. CUBE SYSTEMS realizuje
Elektromechanik maszyn rolniczych Miejsce pracy: Mogilany (pow. krakowski) Twój zakres obowiązków wykrywanie, lokalizowanie i usuwanie usterek, wykonywanie
Technologies-expected : prpl OS C C++ Linux SVN Git Docker about-project : Dołącz do zespołu pracującego nad projektem nowego urządzenia sieciowego klasy
5 lat doświadczenia w roli kontrolera finansowego oraz w zarządzaniu zobowiązaniami i należnościami Odpowiedzialność za procesy i zadania Świetna
Technologies-expected : Agile System Analysis Business Analysis Scrum English Architecture about-project : Poszukujemy Pre-sales Engineera, który wesprze nasz
Cześć! Jeżeli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem, a także pracujesz nad rozwojem nowych funkcjonalności na poziomie back-endu
Technologies-expected : Softlab ERP technologies-optional : T-SQL Microsoft SQL Server about-project : Od 7 lat oferujemy Klientom system Softlab ERP stworzony
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak