Twój zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji Sporządzanie
Twój zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji Sporządzanie
Twój zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji Sporządzanie
Twój zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji Sporządzanie
Twój zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji Sporządzanie
Twój zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji Sporządzanie
Co oferujemy? Wynagrodzenie od 6000 do 20000 PLN netto na B2 B – w zależności od tego, jakie będziesz miał wyniki. Dla osób, które najpierw chcą