Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy ponad 100 biur w blisko 50 krajach. Od ponad 30 lat jesteśmy obecni
At Jacobs, we're challenging today to reinvent tomorrow by solving the world's most critical problems for thriving cities, resilient environments,
Jesteśmy międzynarodową firmą inżynierską świadczącą usługi w zakresie doradztwa technicznego, projektowania i zarządzania projektami
Jesteśmy międzynarodową firmą inżynierską świadczącą usługi w zakresie doradztwa technicznego, projektowania i zarządzania projektami
Jesteśmy międzynarodową firmą inżynierską świadczącą usługi w zakresie doradztwa technicznego, projektowania i zarządzania projektami
Jesteśmy międzynarodową firmą inżynierską świadczącą usługi w zakresie doradztwa technicznego, projektowania i zarządzania projektami
At Jacobs, we're challenging today to reinvent tomorrow by solving the world's most critical problems for thriving cities, resilient environments,
At Jacobs, we're challenging today to reinvent tomorrow by solving the world's most critical problems for thriving cities, resilient environments,
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Opole Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia z
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Lublin Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Technologies-expected : Active Directory responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez