Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
About-project : Kim jesteśmy i jak pracujemy? Obecnie tworzymy ponad 100-osobowy dział IT w skład, którego wchodzą m.in. Developerzy, Devopsi, Testerzy,
Jesteśmy Expertem, Media Expertem! Rządzimy na rynku elektro w Polsce! Ale to nie koniec naszych planów, dlatego szukamy: Pracownik Magazynu Reklamacji
Technologies-expected : SQL technologies-optional : Java Script HTML Apache responsibilities : Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie
Technologies-expected : Active Directory responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez
Technologies-expected : HTML Git CSS Java Script Type Script React.js Node.js technologies-optional : Docker about-project : Obecnie tworzymy ponad 100-osobowy