Menadżer ds. przetwarzania danych klienta ma pełne kompetencje kierownicze i nadzorcze. Zarządza i kieruje zespołami z perspektywy operacyjnej lub
Czy digital marketing to Twój żywioł, a obecna praca nie dostarcza już takich emocji, jak kiedyś? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie propozycję, która
Czy digital marketing to Twój żywioł, a obecna praca nie dostarcza już takich emocji, jak kiedyś? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie propozycję, która
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Opole Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia z
Sales& More stanowi hub usług, rozwiązań, technologii, metod i myśli, które (w swoisty sposób) budują mieszankę stanowiącą bazę dla efektywnej
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Lublin Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia
To oferujemy Umowę o Pracę. Dofinansowanie dojazdów do pracy. Pracę hybrydową. Pracę 1,2 dni w tygodniu w Płocku - raz na dwa tygodnie. Biuro w Płocku
Technologies-expected : Guidewire technologies-optional : Angular Kotlin about-project : Miejsce pracy: 100% zdalnie Start: ASAP (max. 2 tygodnie okresu
Technologies-expected : Python Robot Framework SQL REST Selenium technologies-optional : Certyfikat ISTQB Cucumber.js Kibana about-project : Miejsce pracy:
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Zespoły Corporate Action zajmują sie odzwierciedlaniem kompleksowych transakcji kapitałowych wpływajacych na akcjonariuszy posiadajacych portfel
Zespoły Corporate Action zajmują sie odzwierciedlaniem kompleksowych transakcji kapitałowych wpływajacych na akcjonariuszy posiadajacych portfel