Technologies-expected : Jira about-project : System Bosflow, oparty o low-codową platformę BPM, automatyzuje procesy biznesowe w organizacjach. Od kilkunastu
About-project : Sescom IT Infrastructure to wsparcie w integracji i utrzymaniu infrastruktury informatycznej i rozwiązań audiowizualnych. Chętnie dzielimy
Technologies-expected : SQL VMware responsibilities : Bieżące wsparcie użytkowników - reagowanie na zgłoszenia Helpdesk Szkolenie nowych pracowników z
Team Quest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Opole Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia z
Technologies-expected : Jira about-project : System Bosflow, oparty o low-codową platformę BPM, automatyzuje procesy biznesowe w organizacjach. Od kilkunastu
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Lublin Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia
Technologies-expected : Active Directory responsibilities : Reagowanie na zgłoszenia użytkowników Obsługa zgłoszeń IT w systemie Przygotowywanie nowych
Technologies-expected : Microsoft 365 Enova technologies-optional : Active Directory PHP C# responsibilities : Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników,
Responsibilities : wsparcie użytkowników (bezpośrednie i zdalne) w rozwiązywaniu problemów związanych z używaniem sprzętu komputerowego oraz
Technologies-expected : Windows Server Microsoft Azure Vmware v Sphere Power Shell responsibilities : Zarządzanie infrastrukturą serwerową na poziomie
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak