Nasza oferta atrakcyjne wynagrodzenie 2750 EUR netto / miesięcznie brak tzw. Zeitkonta – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane bezpośrednio wraz z
Nasza oferta atrakcyjne wynagrodzenie 2500-3000 EUR netto / miesięcznie brak tzw. Zeitkonta – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane bezpośrednio
Lokalizacja: (praca stacjonarna) Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2 C Twój zakres obowiązków: obsługa klientów Premium banku, w tym prowadzenie spotkań
Nasza oferta atrakcyjne wynagrodzenie 2800 EUR netto / miesięcznie brak tzw. Zeitkonta – wszystkie przepracowane godziny są wypłacane bezpośrednio wraz
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Opole Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia z
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Lublin Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Technologies-expected : Active Directory responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez