Kim jesteśmy? subko&co to francusko-polska agencja digital marketingu. Jesteśmy butikową organizacją i zamierzamy taką pozostać, co pozwala nam
Kim jesteśmy? subko&co to francusko-polska agencja digital marketingu. Jesteśmy butikową organizacją i zamierzamy taką pozostać, co pozwala nam
Kim jesteśmy? subko&co to francusko-polska agencja digital marketingu. Jesteśmy butikową organizacją i zamierzamy taką pozostać, co pozwala nam
Kim jesteśmy? subko&co to francusko-polska agencja digital marketingu. Jesteśmy butikową organizacją i zamierzamy taką pozostać, co pozwala nam
Kim jesteśmy? subko&co to francusko-polska agencja digital marketingu. Jesteśmy butikową organizacją i zamierzamy taką pozostać, co pozwala nam
About-project : Sescom IT Infrastructure to wsparcie w integracji i utrzymaniu infrastruktury informatycznej i rozwiązań audiowizualnych. Chętnie dzielimy
Oferujemy: Umowa zlecenie, stawka: 28,10 zł brutto/h, Praca zdalna, do której zapewniamy cały sprzęt od komputera po słuchawki, Szkolenie wstępne,
Senior Java Developer Miejsce pracy: Warszawa Technologie, których używamy Wymagane Camunda Java Spring Framework Spring Boot Hibernate Docker Kubernetes
Starszy specjalista Google Ads Widełki: 8 500 zł - 10 000 zł netto Umowa B2 B Praca zdalna (ale jest możliwość pracy w biurze w Warszawie) O nas:
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Opole Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia z
Remote Helpdesk Specialist with German Miejsce pracy: Lublin Rekrutujemy dla Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak
Responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak