Technologies-expected : Oracle Apache 2.x Active Directory Windows Server Linux Red Hat SQL T-SQL PL/SQL technologies-optional : Amazon Open Search 2.x
Technologies-expected : Oracle Apache 2.x Active Directory Windows Server Linux Red Hat SQL T-SQL PL/SQL technologies-optional : Amazon Open Search 2.x
Technologies-expected : Oracle Apache 2.x Active Directory Windows Server Linux Red Hat SQL T-SQL PL/SQL technologies-optional : Amazon Open Search 2.x
Technologies-expected : Manage Engine Service Desk MS Windows O365 WSUS ITIL Veeam Backup ESET konfiguracja RAID RAID GPU Fibre Channel Microsoft SQL Server
Technologies-expected : Jira Confluence Tableau Prince2/Agile technologies-optional : SQL JQL MS Visio responsibilities : Współudział w doskonaleniu
Technologies-expected : Windows Server Active Directory Microsoft Office responsibilities : Instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania na
Responsibilities : Administrowanie systemem PPM (m.in. dostępy, aktualizacje, konfiguracja) Bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z instalacją i
Technologies-expected : Linux Red Hat Oracle responsibilities : Administrowanie środowiskiem Linux Administrowanie baz danych Oracle (w zakresie: instalacji,
Technologies-expected : SAP responsibilities : Dbałość o poprawność i aktualność sporządzanej dokumentacji związanej z realizacją procesów z zakresu
Technologies-expected : SAP responsibilities : Dbałość o poprawność i aktualność sporządzanej dokumentacji związanej z realizacją procesów z zakresu
Technologies-optional : SQL Postgre SQL responsibilities : wsparcie klientów biznesowych korzystających z systemu Blue Vendo (mailowo i telefonicznie)
Technologies-expected : Nagios Zabbix Manage Engine technologies-optional : JBoss Web Logic Python Bash Dynatrace Kibana responsibilities : szeroki dostęp do
Technologies-expected : BPMN UML SQL T-SQL C# responsibilities : Modelowanie i konfiguracja procesów na Platformie Ferryt Enterprise Udzielanie wsparcia
Technologies-expected : Active Directory responsibilities : obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez