Responsibilities : Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, zgłaszanych za pomocą systemu ticketowego lub telefonicznie Eskalowanie trudniejszych
Technologies-expected : Windows Palo Alto Fortinet Juniper Cisco Aruba HP Extreme Networks Ruckus Check Point ITIL Spine&Leaf technologies-optional : Microsoft
Technologies-expected : Windows Palo Alto Fortinet Juniper Cisco Aruba HP Extreme Networks Ruckus Check Point ITIL Spine&Leaf technologies-optional : Microsoft
Technologies-expected : Windows Palo Alto Fortinet Juniper Cisco Aruba HP Extreme Networks Ruckus Check Point ITIL Spine&Leaf technologies-optional : Microsoft
Technologies-expected : Windows Palo Alto Fortinet Juniper Cisco Aruba HP Extreme Networks Ruckus Check Point ITIL Spine&Leaf technologies-optional : Microsoft
Technologies-expected : Windows Palo Alto Fortinet Juniper Cisco Aruba HP Extreme Networks Ruckus Check Point ITIL Spine&Leaf technologies-optional : Microsoft
Responsibilities : uczestnictwo w projektach z branży bankowej. Projekty dotyczą m.in. wsparcia w monitorowaniu budżetów w ramach programów
Technologies-expected : Windows Server Active Directory responsibilities : Instalacja, konfiguracja i zarządzanie komputerami oraz serwerami fizycznymi.
Responsibilities : uczestnictwo w projekcie dot. zarządzania procesem wdrażania i utrzymania infrastruktury IT. Wykorzystywany stos technologiczny: Windows
Technologies-expected : Ansible VMware Power Shell responsibilities : uczestnictwo w projekcie dot. wdrażania i utrzymania infrastruktury IT. Wykorzystywany